Stackars Zanta...

Jag upptäckte i fredags att Zanta hade stora sår på insidan av frambenen!
Jag blev väldigt förskräckt och visste inte vad jag skulle göra. Sedan försökte jag lista ut vad det hade kommit ifrån. Tror inte att det är något djur som bitit henne, eller att hon gnuggat sig mot något (det sitter ju trots allt på insidan av frambenen). Vet inte om det kanske är något skav... Men mamma och jag ska in och köpa jodopax på Granngården i morgon!

Känns som det är mitt fel. Jag har inte upptäckt det tidigare... Jag ska i alla fall försöka tvätta rent det varje dag.

Så här ser det ut just nu :(


Alma

Kommentarer
Postat av: Hlda

Stackars lilla Zanten! Men Alma det är inte ditt fel. Snart ses vi! Kram

2011-05-23 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0