Kom nu, nu, nu!

Längtar så frukansvärt till sommarlovet och "Krister" himmelfärd :(
Då kommer Hilda, men det känns så långt dit! Jag vill att hon ska komma nu så vi kan träna med hästarna ordentligt. Vi ska sätta igång Zanta så att hon sjunker i vikt, galoppträna(!) och sen ska jag lära Hilda att köra henne :) Zanta är väldigt snabb och galopperar lätt i kapp Krypet och håller samma tempo som honom, men jag är säker på att hon skulle kunna springa ännu snabbare om hon fick bättre kondition och gick ner i vikt!


Alma

Kommentarer
Postat av: Hilda

Längtar också till Kristi himmel färds helgen. Jag medger att Zanta och jag är snabba ihop men Sveriges snabbaste galopp ekipage. Nja, tveksamt <3

2011-05-20 @ 15:00:09
Postat av: Moa

Det är om 2 veckor :)

2011-05-20 @ 22:00:29
URL: http://bushestar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kristihimmelfärdshelgen ska vi ställa upp Eddi på kusmyra och ha lite "träningsläger" på typ 5 dagar, då kommer vi rida typ två gånger om dagen, yayy :'DDD

2011-05-22 @ 12:34:44
URL: http://pllutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0