Uteritt med Moa

Nu har jag ändå lyckats redigera några bilder trots att datorn stängt av sig många gånger!
Men idag har jag vart med en.. både ny och gammal kompis? Moa heter hon, och vi träffades när vi var pyttesmå! Hennes farfar(?) och min morfar känner varandra och våra mammor känner också varandra. Men hon var hos mig idag! Vi red ut en härlig runda på hästarna, hon på Krypet och jag på Zanta. Zanta verkade tyckta det var skönt att få komma ut och springa trots att hon blev jättesvettig! Vi tävlade måånga gånger, kul tyckte både hästar och ryttare :D Vi red en rätt lång bit och gick förbi ett par hästar. Zanta ville gjärna hälsa men Krypet brydde sig faktiskt inte så mycket.

Här kommer ett gäng bilder! :D
Mamma är fotograf till alla dessa! Moa ska skicka några bilder till mig sen också som hon fotade :D



Det ser väldigt fint och trevligt ut.. Eller? ;)


Har ännu fler, men de kommer senare!

Alma




Kommentarer
Postat av: Anonym

massa billiga märkes saker till häst och ryttare :D

superdupershop.blogg.se

2011-03-26 @ 20:49:48
Postat av: Emelie

Fina bilder! :)

2011-03-26 @ 23:28:54
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Moa

Det var min mofar men det gör inget :) <3 Bilderna finns på bdb <3<3

2011-03-27 @ 10:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0