Trickträning

Jag har precis kommit in från stallet nu.
Har vart ute och mockat och tricktränat lite med Zanta.
Som sagt börjar hon bli haj på den spanska skritten nu! :D Vi har även tränat yoga uppsuttet. Det är tur att hon har lite balans så att hon ialllafall klarar att stå upp så med mig på ryggen! ;)
Och sen tränade vi även lite tillits övningar, om man nu kan kalla det så. Jag satt på henne, samtidigt som jag hade ett tyg "draperi" som satt fast i väggen till sadelkammaren (alltså stod vi tillräckligt nära för att jag ska kunna hålla i det) och jag svichade det lite fram och tillbaka och hon var kolugn! Testade också att lägga det på henne o.s.v och hon stod still och avslappnat även där. Duktig tjej!

Ni får stå ut med lite ovisade bilder till kamerachippet ger med sig ^^
Zanta

Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0