Nya vägar.

Red ut på Krypet också idag.
Hade sadel och träns på honom. Vi har utforskat lite nya vägar :) Samanlagt stötte vi på 3 hagar med hästar i. Men flera hagar utan. Det var jättefint väder, stilla och solen sken. Han var rätt pigg och vi galopperade rätt mycket. På hemvägen stötte vi också på en "gubbe" (om man nu får säga så?), som var i 60-70 års åldern, som var ute och promenerade. Jag kände inte honom, men han stannade och pratade med oss. Det tycker jag är kul, haha. Han pratade bred västgötska, så knappt jag fattade vad han sa ibland! Men jag fick ju låsas att jag förstog. Han tyckte Krypet var fin och snäll iallafall :) Sen berättade han att de ska bygga om Lidköpings ridhus. Vet inte om det stämmer? Han verkade shyst iallafall :D

Några bilder jag fotade i solnedgången :)
Krypet

Zanta

Alma

Kommentarer
Postat av: Ida

Dom ska bygga om Lidköpings Ridhus. Har hört det på radion.

Hur mår du? Har inte sett dig på länge.



// Ida U-L

2011-03-07 @ 14:44:26
Postat av: Toralva

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-22 @ 09:27:52
URL: http://toralva.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0