Krypos

Dagens träning med Krypet gick inte speciellt bra..
Vi tränade från marken och han var jätte glad och duktig de första minuterna. Han lyssnade jätte fint och gjorde precis vad jag bad honom om! Men sen vet jag inte riktigt vad som hände, nästan som om någon helt plötsligt tryckt på off-knappen. Han brydde sig inte om mig utan åt hellre det lilla som växte vid ingången. Jag vet att jag borde försöka fånga hans uppmärksamhet och få honom vilja vara hos mig, men jag vet än så länge inte riktigt hur.. Men jag släppte in honom igen, eftersom jag inte vet hur jag ska göra.
En bild från i somras när mamma fotade oss med westerntema!
Alma

Kommentarer
Postat av: malva :)

asså jag verkligen ÄLSKAR bilderna med western temat! kan inte du typ ta och göra om det nån gång med western tema eller indian tema eller nåt ? :D

2011-03-30 @ 18:01:08
URL: http://ponnyygaalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0