Inneträning

Träningen i dag, med Zanta.
Det blåser förfärligt ute just nu, så det blev inneträning. Dels tränade vi på att stå lös i stallgången, när jag ryktar m.m. Det gick bättre än väntat! Hon stog still nästan hela tiden, gick hon någonstans så backade jag vänligt, men bestämt tillbaka henne igen. Hon har börjat fälla ordenligt nu, så hon tycker nog det är rätt skönt att bli av med lite päls när vi ryktar. Sen tränade vi spansk skritt. Hon har verkligen blivit haj på det nu! Även om hon inte lyfter jättehögt, så fattar hon poängen, och det tycker jag är huvudsaken. Så jag kan inte annat än vara stolt över henne idag! :D

Bjuder på en gammal bild :)
Zanta

Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0