Sommarbete

Nu har min älskade lilla underbara kille (Faramir <3) åkt på sommarbete. Jag kommer sakna honom jättemycket men jag ska ha kul i sommar. I slutet av juni eller i början av juli åker jag till Lidköping och då ska jag gå på "mini-ridläger" hos Alma. Det ska bli jättekul! Alma har sagt att jag får rida på Zanta och det är bra eftersom jag har ridit på henne mest. Fast hon kan vara väldigt busig men det går nog bra! Iaf så har det regnat mycket här i Stockholm men nu hoppas jag att sommarn kommer. Men nu är det så att min favvo-häst av de "stora" hästarna (hon e inte en ponny) är avlivad. Hon hette Tanja och hon var så fin och duktig. Hon var en av de bästa hästarna jag visste om och nu är hon borta. Det känns så hemskt. Jag saknar henne men jag hoppas hon har det bra uppe i Trappalanda med Santiago, Dallas, Tainy, Satsumas, Kevin och Karate. Saknar dig tjejen <3 Ni kan få en bild på Tanja.
 Lite konstig och suddig bild men iaf här e hon. Saknar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0