Ryktning

Har än så länge bara ryktat hästarna.

Krypet: Skulle träna på att stå still utan att vara fastbunden i gången, men han var otålig och ville inte riktigt. Det var stunder som han stod still och då blev jag glad! Han ville annars gärna vända på sig och gå framåt eller äta lite från golvet (håstrån som jag missat att sopa bort). Till slut orkade jag inte "rätta till" honom mer, så jag knäppte fast honom. Tror han gjorde så i dag mest för att han var otålig, men det är något vi får träna på!

Zanta: Knäppte fast henne i gången direkt och kratsade hovar, redde ut manen m.m. Hon har nästan släppt all vinterpäls nu! Det är bara lite kvar på magen.

Zanta i stallgången, i vintras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0