Promenix och ridning

Nu på kvällen kom mammas kompis, Maria, hit med sin ca 11 månader gamla unge, Uma. Hon är så söt! Vi (jag, mamma, Olle, Maria och Uma) gick ut på en promenad med Uma i barnvagnen och sen Zanta som Olle red på. Zanta var piggelin! Vi red till Skofteby för att plocka fläderblommor, som mamma ska göra saft av. Mums! Uma satt små stunder bakom Olle på Zanta, och det tyckte hon var jättekul! Zanta skötte sig super då ♥ Uma ville väldigt gärna rida, kanske blir det en liten hästtjej av henne sedan?

På hemvägen red jag min superstar, så himla mysigt! Vi galopperade lite och åh, vad vi älskar det!

Mobilbilder från i dag :)






Min superstar

Kommentarer
Postat av: Hilda

Lilla Alma! Man får inte rida utan hjälm :-) Haha <3

2011-06-20 @ 13:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0