Nej nu kommer jag faktiskt inte på någon rubrik...

Nej, jag kommer faktiskt inte på någon rubrik eftersom inlägget handlar om flera saker. Till att börja med så vid ett-tiden i söndags så började Indra (helt utan anledning) kräkas. Om valpar kräks 1 gång brukar det inte vara farligt så då torkade vi bara upp och fortsatte göra det vi gjorde innan. Men efter 10 min började hon kräkas igen så då åkte jag och pappa till veterinären klockan var väl ungefär två när vi fick komma in till ett rum. Jag ar så orolig för Indra att jag nästan grät. men vi fick sitta och vänta helt själva i ett rum ifall hon hade något smittsamt.
Men vid 3 kom en "sjuksköterska" in och undersökte Indra. Hon hade ingen feber. Men när hon var klar fick vi göra vad vi ville så länge vi stannade kvar på djursjukhuset. Men jag och pappa satt i bakluckan (den var öppen) med Indra i en timme ungefär och då åkte pappa hem och bytte med mamma. Men jag var tvungen att sitta kvar där med henne i knät och efter 20 minuter kom mamma. Dåfick vi sitta och vänta i ungefär 3 timmar tills vi fick komma in och prata med veterinären. Hon sa att det inte var något större fel på henne bara att hon hade ungefär som magsjuka. Men vi fick ett special foder eftersom hennes mage är lite känslig nu. Men jag räknade ut att jag var hos veterinären i mer än 5 timmar igår! Inte så jättekul...


Nu till någonting helt annat... Nu när Faramir har åkt på sommarbete har jag kommit på att jag inte skulle kunna överleva utan honom. Jag saknar honom jättemycket men jag hoppas att han har det bra med sina hästkompisar och han kommer ju tillbaka i augusti...

Från skolavslutningen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0