Körning

Körde Zanten en sväng i går.
Hon var piggelin! Zanta travade på som bara den på ditvägen, och jag hade svårt att få henne sakta av, så jag lät henne trava. När vi sedan skulle vända så blev hon väldigt hetsig, och ville dra i väg. Men vi hade en människa och en hund framför oss, så jag kunde ju inte släppa henne. Kände mig verkligen hemsk som drog henne i munnen... Försökte göra förhållningar, men på de små sekunderna hann hon öka farten igen. Men när vi kommit förbi mötet fick hon springa! Höll ändå in henne lite, annars hade det gått för fort. När vi kom hem sedan körde pappa en kort, kort sväng också :)
Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Matilda

aww: Tack :D

2011-06-22 @ 12:13:47
URL: http://ponnytavling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0