Dagens ridtur

I morse vid ungefär kl. 1 red jag hem till farmor med Krypet för att jag skulle äta frukost där. Krypet fick gå lös på gräsmattan och beta, vilket var uppskattat! Var där några timmar och jag åt, fikade och sen körde Olle lite cross. När vi skulle rida hem tog vi svängen som går längs Lidan. Han ville inte riktigt i början eftersom det blir längre hem, men efter en stunds övertalning gick han. Titt som tätt stannade han, men när jag skänklade lite försiktigt började han gå igen. Förstod ju snart varför, han behövde bajsa, haha. Men det blev några härliga galopper, trots värmen.

Och såhär såg det ut när jag släppte honom i paddocken sedan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0