Ridning på Zanten.

Har ridit min lilla tjej idag!
Hon är så härlig att rida, för hon får en att glömma sina egna bekymmer då man måste ha full fokus på henne. Det är precis vad jag behöver. Vi red en lång tur ut i skogen. Det var halt som sjutton vissa bitar, men det gick för det mesta att gå utan att halka. Hon var riktigt jobbig den första biten, sa jag att hon skulle gå där det inte var halt, skulle hon gå där det var halast. Sen kom vi ut i skogen, och där var det bättre. Vi galopperade till och med en liten bit <3 På hem vägen blev hon näst intill hetsig, så jag satt av och ledde henne halva biten, också delvis för att det var så halt där. När vi väl var hemma så var hon faktiskt svettig, BRA! :D Då har hon ju fått jobba iallafall. Hon fick ha på sig Krypet's täcke som står "Kryptonit" på, hon blev så söt!

Lilla tjejen i stora täcket ;)
Zanta

/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0