Ridning

Hej. Jag har ridit Zanta & Krypet idag. När jag red Zanta var hon busig. Vi skulle hopa ett hinder och då börga hon galopera. Jag blev räd. Fast det gick bra. Alma försökte få mig upp på Zanta. Sen hoppade Alma på Zanta! Hon sprang förbi hindret några gånger. Vi red i halsring (grimskaft som vi gjorde till en halsring). Sen red jag Krypet. När han trava så halka jag fram på halsen för jag var inte bered. Det va kul. Och sen hoppa jag av. Jag ledde honom från marken c övade på att trava och så! Sen lonskera Alma Krypet när jag satt på. Sen fick jag hoppa av och titta på. Först trava sen galopera och sen fick Alma släppa när han hopade över hindret. Fast det var inte meningen så.

Nu lysnar jag på musik. Kokobom smurfsmurf!

en gamal bild.
Olle, Zanta och Gosan

Det är ingen riktig mustach hohoho
Olle

/Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0