Olle och Zanta.

Hej jag heter Olle!
Jag är 7 år och tyker om sport. Min favorithästar heter Zanta och Krypet. Jag går i bandy, fotboll och har en egen fyrdjuling som jag ska sälja och köpa minicross. Jag går i ettan. När jag är hemma så brukar jag måla. Måla är buskul för man kan hitta på vad som helst man kan måla.

I somras.
Olle

Zantana..
som brukar kallas Zanta, är nog värdens busigaste häst. Hon älskar mat och att köra vagnen. Jag brukar rida henne ibland, det går oftast bra. Jag tycker Zanta är bra att rida för hon för hon är väldigt bred om ryggen och då trillar man inte av så lätt. Hon är snäll. Våran katt brukar såva på Zantas ryg.
f:1995
e: Nalle Puh
u: Samantha

Olle och Zanta

/Olle

Kommentarer
Postat av: Johanna ;D

Naaw, ni är så otroligt söta! :D Hälsa Zanten från mig ;))

2011-02-04 @ 21:19:00
URL: http://kallbloden.blogg.se/
Postat av: Johanna ;D

Naaw, ni är så otroligt söta! :D Hälsa Zanten från mig ;))

2011-02-04 @ 21:20:08
URL: http://kallbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0