Ödehus

Har vart med My idag! :D
Vi hade superkul. Vi red ner till ett ödehus. Fast det var inte helt öde eftersom någon var där och grejade med en traktor, haha. Vi ville inte vara där när nån såg på så vi fortsatte på vägen och fotade lite. Vi filmade lite också, tänker nämligen lägga upp den på youtube. Helt knäpp, men jag får väl bjuda på mig själv! Här kommer lite bilder.
Dålig kvalité eftersom bilderna är sparade från min bilddagbok..

My och Krypet.
Ödehus

Här var det tänkt att vi skulle få en fin galoppbild..
Ödehus

Vi band upp Krypet medans vi undersökte huset.
Lite pinsamt att han bajsade..
Ödehus

Huset! Ser inte så skrämmande ut här, men ni borde sett det i verkligenheten.
Ödehus

Dörr.
Ödehus

Ett jätteläskigt skjul! :O Vi vågade inte gå fram och titta.
Ödehus

Vi hade lite roligt på isen sedan.
Jag.
Jag

/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0