Och idag.

Ja, idag har jag tränat båda hästarna.
Zanta fick ett litet pass med ridning i tränset och vi skuttade faktiskt över ett litet hinder!
Efter henne så tog jag in Krypet och satte på honom repgrimman. Han var riktigt duktig när vi övade på volter. Även vi skuttade över hindret, och han gjorde det bra. Testade även bugan för första gången på länge och den hade han inte glömt! ;)

Några timmar senare så skulle mamma ut och promenera. Hon tog Krypet och jag red Zanta. Det behövde säkert båda två (Mamma med förståss)! När jag efter ett tag skulle trava Zanta, så vägrade hon att göra annat än skritta xD Nä, man kan ju inte lämna sin kompis, tyckte hon. Aja, allt gick bra iaf! :)

Jag saknar sommaren!
Zanta

/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0