Min mörkrädda pålle!

Som rubriken lyder, i dag har jag ridit ut på min mörkrädda lilla pålle.
Haha, JA, Krypet är mörkrädd! Det hade börjat skymma när vi kom ut och när vi kommit en bra bit på vägen så tvärstannar han och blir rädd för något. Helt plötsligt börjar han backa så han nästan gick ut i åkern. Det slutade med att jag fick sitta av och leda honom en bit sedan. Han kan ju faktiskt inte hjälpa att han är rädd för mörken, den söten. Resten av turen gick finfint vi tog några snabba galopper också, vilket både han och jag tyckte var superhärligt! =D När vi väl kom hem igen borstade jag av honom och tog in Zanta. Myste, kilade och trickränade lite med henne och katten. Dom var duktiga båda två!

Bilden är inte från idag :P
Jag och Krypet

/Alma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, aaw :)

2011-02-13 @ 11:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0