Markträning med Krypet.

Det gick riktigt bra idag!
Han stod lös i stallgången idag, vilket han inte gjort på riktigt länge.
När vi tränade var både han och jag fokuserade, och han var faktiskt busig!
Det brukar han nästan aldrig vara när vi marktränar.. Men idag.. Åh, jag är mållös! Han bockade och busade, hihi. Kul att se honom göra det! :D Han följde mig i både skritt och trav. Sen stannade han upp en gång också, då gick jag en bit bort, satte mig med ryggen vänd mot honom och väntade. Nästan med en gång hörde jag att någon liten kille på fyra ben tassade upp bakom mig. Då blir man glad! Måste erkänna att han har såååå mycket bättre kondition än vad jag har. Haha, jag blev trött efter några minuters springning!

Igår byggde jag och pappa om hagen lite.
Tyvär så fick den bli mindre, eftersom vi ska fälla lite träd där hästarnas hage var.
Så vi kortade av ena sidan lite.

Krypet

Krypet

/Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0