Hoppning i repgrimma.

Ja, man hör väl på rubriken vad jag har gjort idag?
Som sagt, jag hoppade lite hinder ^^
Ibörjan var Krypet inte speciellt motiverad, men det gick över när vi hade värmt upp ordentligt! Hindret jag hade ställt fram låg kanske på 40 cm. Det skuttade vi över några gånger ^^ Sedan höjde jag lite så hindret låg på ca 50 cm. Fick faktiskt till några riktigt fina hopp, om jag fär säga det själv! Vi tränade lite från marken också. Mest på att han skulle stanna när jag stannade, trava när jag travade o.s.v. Och det gick riktigt bra! Höjde även hindret till lite drygt 60 cm! Det tycker jag är bra gjort för att vara en liten kille som inte alls hoppar speciellt mycket!

Hade även lite lektion med Olle och Zanta.
Det hoppas jag Olle kommer skriva om, för jag tyckte det gick riktigt bra!

Krypet

/Alma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Roligt att det gick bra :D

2011-02-13 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0