Första inlägget!

Hejsan!
Den här bloggen kommer först och främst jag, Alma, driva.
Men det kommer hända att min lillebror loggar in här och skriver ibland!
Båda hästarna är igentligen mina, men Olle får låna Zanta :D
Jag skriver en text om mig och min ridhäst Krypet, så får Olle skriva om sig själv och Zanta.

Jag själv är en rätt pigg och glá tjej på elva år, som inte allt för gärna motionerar. Jag har älskat djur ända sedan jag var liten, fast då var hundar det djur jag tyckte om mest! Fast det ändrade sig med tiden, nu är hästar mitt brinnande intresse. Jag går i en rätt okej skola i femteklass. Jag fotar mest med min digitalkamera på 14 megapixel.

Jag och min pålle Krypet.
Pållar 

Kryptonit Mo..
som till vardags går under namnet Krypet. Eller ja, han har många smeknamn. Som man brukar säga "Kärt barn har många namn". Han har gått från att vara travare till att bli en underbar ridhäst! Han är mycket snäll, så nästan alla kan hantera och rida honom. Jag fick honom på min födelsedag år 2010. Då hade han en stor röd rosett om halsen och var så fin, så fin.
f: 1996
e: Major G 410
u: Milla

Jag och Krypet i somras.
Krypet

/Alma




Kommentarer
Postat av: Nathalie /Evitamylife@bdb

Aaaaw :']

2011-02-04 @ 21:26:42
Postat av: Nathalie /Evitamylife@bdb

Aaaaw :']

2011-02-04 @ 21:27:23
Postat av: My Löfgren

Hej My Här Vad Roligt Att Ni Har Skapat En Så Bra Blogg Krypet Och Zanta Är Två Små Fina Hästar Fasst Små Och Små Dom Är Lagom Stora

MVH My

2011-02-05 @ 11:48:29
URL: http://kryptonitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0