Bushästar

När jag kom hem från skolan blåste det rätt mycket!
Hästarna fick äta medan jag satt vid datorn lite först.
När jag kom ut så blåste det ännu värre! Mina hästar är inte speciellt förtjusta i blåst så dom var helgalna! Sprang runt och bockade, och ja! Riktiga bushästar det där. Till och med Krypet, som för det mesta inte stressar upp sig i onödan, var hispig. Men jag fick en massa bilder iaf, så nu blir det en bildbomb! :D

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Gillar faktiskt den här bilden, även om fokusen är på grenarna ;)
Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Bushästar

Sådär, nu får det räcka med bilder!
/Alma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0