Uteritt m.m. med Moa

I dag har jag vart med min kompis Moa :)
Som jag nog sagt förut, så känner våra morfädrar varandra. De är helt galna båda två, haha! Eller vad säger du Moa? ;) Men vi red ut tillsammans. Hon red Krypet och jag red Zanta. Härligt att rida på min skruttponny igen! Det gick inte värre än vanligt, hon var rätt duktig. Vi travade och galopperade en hel del, det tyckte både vi och hästarna var kul. När vi kom hem gick vi in och åt lite mat och satt vid datorn. Sedan gick vi ut igen och selade Zanta och spände för henne för vagnen. Vi hade så himla kul! Tummen upp för den här dagen!
Moa fotade lite bilder som hon kommer skicka till mig sen ;)
Bjuder på en gammal bild på Moa och Krypet!
Alma

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja. Dom är heeelt crazy ! Din morfar när vi kom. Hahahahahaha. Kram !

2011-04-17 @ 10:14:10
URL: http://bushestar.blogg.se/
Postat av: Nilslone

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-05-31 @ 13:23:24
URL: http://nilslone.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0