Svettig uteritt

Hilda var här i dag igen!
Vi red ut i det väldigt varma vädret! Hon på Zanta och jag på Krypet. Måste säga att Zanta och Hilda faktiskt passar jättebra tillsammans! Så i sommar kommer Hilda ovh hjälper mig hårdträna Zanten ;) Men i alla fall så red vi en rätt lång runda och hästarna var pigga och glada. Hilda hadde dock lite svårt att få upp Zanta i galopp (vilket brukar gå ännu sämre för mig), men när hon väl börjat galoppera gick det räserfort! Galoppbanan nästa, för Hilda Olsson på Zantana! Krypet tycker jag skötte sig fint, trots att det blev några störtdykningar ner i gräset vid vägkanten.
Alma

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jadå Alma! Jag ska komma och hjälpa till med hårdträning för Zanta, men galoppbanan nästa? Nja, tror inte det :-)

2011-04-28 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0