Lååång runda.

Jag, Olle och Krypet har vart ute på en (för mig som gick/sprang) lång runda. Fick springa fooort när de skulle galoppera. Blev väldigt anfådd, men det är väl bara bra att vara ute och motionera antar jag ;) Vi red förbi två hästar där också. Kan namnet på en; Bravo! Han är skimmel, jättestor (175) och har vart voltigehäst. Men det gick bra att rida, men det var lite kämpigt för mig. Vi red ner till farmor och både Krypet, jag och Olle fick mat där. Krypet åt gräs förståss. Jag tog av sadeln och tränset medans han betade. Jag red själv hem i bara tränset på honom sen :) Vi galopperade, superhärligt :love:

Bjuder på en oredigerad bild från förra veckan.
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0