Krypet

Krypet har fått en massa motion idag!
På förmiddagen red vi ut en rätt lång sväng med sadeln och tränset. Vi travade och galopperade rätt mycket och det var ju varmt också, så han blev ganska svettig. Men härligt var det!
Senare på eftermiddagen så red vi ut igen, eftersom jag hade tänkt att bada i Lidan. Den rinner rätt nära oss, så det är inget problem att ta sig dit. Det finns en gammal brygga som ligger nästan på marken/vattnet. Men jag ville inte riktigt gå i, eftersom det var massa skit (vass, gegga m.m) på och omkring bryggan. Men nästa gång så drar jag med mig en kompis och då ska vi minsann bada! :D
Ska ladda in bilderna i datorn sedan också :)
Här är Krypet, när jag var och provred honom!
Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0