Fina presenter, tack!

Nu hade jag tänkt ladda upp lite bilder på vad jag har fått på min födelsedag :D
Supercool tröja, från mormor!
Flätade tyglar, från mormor, morfar, mamma, pappa och Olle.
En gullig teckning, från Olle.
550 kr, från farmor. + 50 kr från min gamla-mormor.
Massa roliga saker, från Johanna! Fick även en fin plansh (stavning?) av henne!
Ljusblått schabrak, från mamma.
Bästa kompis halsband, från Johanna :love:
Och så slutligen, den bästa presenten av alla!
En repgrimma som Johanna har gjort själv!
Tack så hemskt mycket allihopa!
Alma

Kommentarer
Postat av: Malva

vad fräckt med en egengjord repgrimma! Där haru nåt att skryta med! ;) Vore ju ganska kul att kunna göra egna repggrimmor. :)

2011-04-04 @ 22:26:49
URL: http://ponnyybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0